alynozds biz 3 ay oldu bebek isteyelim denemelere başlayalı. Önlem amaçlı doktora gittim herhangi bir sıkıntı var mı yok mu diye doktorum klonun yazdı. Hemen klomen yazması normal mi ? Bugün adetimin ikinci günü , tekrar gideceğim. Muhtemelen 2.defa yazacak gebelik oluşmadığı için.