Merhaba hanımlar 5 gün önce ayağım şişti sonra da ikinci görseldeki gibi oldu doktor baktım ödem değil test falan yaptı ama kalp doktoruna yönlendirdi kalp doktoruna sıra aldım 3 gün sonra gideceğim başına gelen var mı uyuşukluk var sadece ağrı yok