Serendipty Bir haftadır günde 10 kez ortalama bebeğim sertleşiyor herhangi bir ağrı sızı yok. Ve düzensiz bir şekilde sertleşiyor internette yalancı sancı olarak geçiyor ama endişelendim benim gibi sık yaşayan var mı bunu?
WiseMom Serendipty 24 den itibaren doğuma kadar yaşadım tam tarif ettiğinizi. Günde 10 kez de olduğu oldu. Doktorum normal dedi. Bir noktaya toplanıp sertleşip kasılıyordu bebek hatta büyüdükçe dışarıdan göründü. Tabii bu sizin içinizi rahatlatacak olsa da doktorunuza bir alo demek daha doğru olabilir ❤️ Sevgiler
Senosxx Serendipty 26 haftalığım günde sayamadığım kadar özellikle akşamları sertleşip belli bir yere toplanıyor hafif masaj yapıp yer değiştirmesini sağlıyorum yoksa geceleri uyutmuyor sıpa 🥲😂
Ireeeeem Serendipty 26 haftadan beri başımın belası 29 bitti hala devam ediyor. Bir kere yatışlı tedavi aldım ama pek bir değişim olmadı. Her doktor farklı bir şey yapmaya çalıştı ama kendi doktorum düzenli olmadığı sürece problem yok dedi yani böyle 10dkda bir 15 dkda bir gibi. Sadece progestan kullanmaya başladım yine de bir muayene olun. Ben çok evhamlıyım doktor inatla normal diyor
Serendipty WiseMom ya çok teşekkür ederim az önce mesaj attım bir kontrol edelim yazmış doktorum ama umarım bir şey çıkmaz 🌸
Senosxx Serendipty Doktorum normal olduğunu söyledi artık daha çok haraketlendiği için ayak yada ellerini dayıyordur sen toplanmış gibi hissediyor olabilirsin dedi hatta benim alt kısımda duruyor genelde bebeğim hep ordan vuruyor bazen ağrı yapıyor bunu sorduğumda da orada rahattır tekmelerini oradan atıyordur demişti :)
December Senosxx benimki de alt tarafta hep oraya vuruyor aklım çıkıyor ağrım oluyor. Bu bebekleri nasıl döndürebiliriz yan durduğu pozisyon en rahat ettiğim pozisyon😁
Serendipty Ireeeeem ben de öyleyim aklıma binbir türlü şey geliyor enfeksiyonda da oluyormuş böyle diyorum acaba enfeksiyon mu oldum başka bir durum mu var aklımdan her şey geçiyor randevu aldım en kısa zamanda görüneceğim
Senosxx December Ben bir çözüm bulamadım bu bebeler nasıl rahatsa öyle duruyorlar valla arada dürtüp kızıyorum ama her akşam yine aynı yere geliyor 😂
Ireeeeem Serendipty gittiğim her doktor farklı bir şey uygulamaya kalktı kasılmalar için nidicard kullanmıştım 4 gün kendi doktorum daha fazlasına izin vermiyor. Ama başka doktor bir ay yatırıp kullandırmaya kalktı. Başka bi doktor ciğer geliştirici yapmaya kalktı kendi doktorum henüz gerek yok buna diyor mesela. Böyle yapınca da bana panik olarak geri dönüyor hangisini dinleyeceğim diye.
December Senosxx kasiklara ağrı yapıyor dimi sende de? Wc de yaşıyorum sürekli tuvaletim varmış gibi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Senosxx December evet canım kasıklara ağrı yapıyor her an doğuracakmış gibi hissediyorum bazen 😂 sağlıkla kucağımıza alalım da herşeylerine razıyız😍
__mom1 Bugün yolda zor yürüdüm aniden toplanıp sertleşti sağ tarafta karnım semsert oldu ve çok ağrıdı. Ama geçti bi süre sonra günde 1-2 kez oluyor 30 haftayım
__mom1 Serendipty az su içmek ve gün içinde fazla yorulmak neden olabilir belki ben iş yapmadığım günler yaşamıyorum böyle birşey. Benimkisi olunca uzun sürüyor ve baya ağrılı oluyor