Arasmom_ Kızlar bugün reglimin 10ncu günü muayeneye gittim. Sağda 11-12-13 mm solda 15 mm yumurtalarım oluşmuş perşembe günü tekrar gideceğim ona göre çatlatma iğnesi verecek. Sizce umut var mı