Yakınım 13 haftalık hamile doktor eşiğinde kanama olduğunu söyledi iğne ilaç kullandı 10 gün ardından tekrar kontrole gittiğinde kanamanın arttığını söyledi ultrasona göre
Bebeğin plesantadan ayrılma ihtimali varmış
30 gün heyet istirahati verdi
Başına gelen varmı bu durum
Ya da tavsiye veyahut böyle olup düzelen varmı?