Yaprak1984 Bugün 20+1 günlük oldu biricik kızım. Herşey yolunda görünüyor, önümüzdeki hafta detaylı ultrasona gireceğiz. Yolu yarıladığımız için çok mutluyum. Sizde durumlar nedir?
ysn_mnvvr Yaprak1984 bizde dün detaylı ultrasona girdik oğluşumu gördük hamilelik biraz daha rahatladı çok şükür ara ara ağrılarım oluyor ama oda normalmiş ☺️