Bu hafta içi çatı muayenem var doğum şekli belli olacak artık şuan 36+6. Normal doğumdan çok korkuyorum ve şu muayeneden özellikle.eger herhangi bir sorun çıkmazsa normal için öyle olsun isterim sonrasında kendimi çabuk toparlayıp bebeğime sağlıkla bakabilmek için çünkü kimseye muhtaç olmak istemiyorum herseyi kendim yapmaya alışık olduğum için evde eşim ve bebeğimle zaman geçirmek istiyorum