Bir-orhn Aseleft idrar yolu enfeksiyonu olarak biliyorum insallah yanlış hatirlamiyorumdur 🙈 geçmiş olsun
Honeybaby_ Aseleft Evet idrar yolu enfeksiyonu ben artık ezberledim ilk ayımdan beri var tahlillerde Rabbim şifa versin geçer gider inşAllah
Honeybaby_ Aseleft Bebeği nasıl etkiler hiç bilmiyorum ya ben hamileyim kendim yaşıyorum ağrım sancım oluyor ama inşAllah onun ki hemencik geçer hiç ağrısı olmaz