Sehoo Bi hafta kadar sürdü ama korkulacak bisey yok dedi rahim ağzımda yara varmış ondan dolayı da olabilirmiş yerleşme kanaması da olabilirmiş iğne kullandım bide hap kullandım hala devam ediyorum 5ine kadar iğneyi biraktirdi ama kahverengi idi lekelenmem o yüzden çok korkmadım