GulKeskin Ne ara 99 a düştük yaa 🥲Benim 2. Gebeliğim 2 çocuklu hayat nasıl olacak merak ediyorum 😅 Ve ne hala bir isme karar verebildim nede Hazırlıklara başlayabildim öylece duruyorum Hayırlısı valla 🙈
turkuaz_ GulKeskin benim ilk çoçuğum olucak son 60 bakalım. Hazırlıkları çoktan tamamladım çünkü oğlumla ilgilenirken stres yaşamak başka şeyleride düşünmek istemiyorum. Çok bekledim onu sağlıkla gelsin bebitolarımız
Zehrabal1 GulKeskin benimde az kaldı 99 Lara gelmemi son 107 bende . Heyecanla bekliyoz ilk bebiş. Sağlıklı sıhhatli doğarlar inseAllah ❤️
GulKeskin turkuaz_ ilk çocuk heyecanı bi başka ya 😍 Oğlumda daha 8 hastalıkken bebek arabasını almıştık 2. Lerde bi rahatlama geliyor galiba nasıl olsa bazı şeyler var diye sanırım😅
GulKeskin Zehrabal1 Evet az kalmış valla bundan sonrası zaten hazırlıklar yok çanta hazırlama o bu derken hepten hızlı geçer Sağlıkla gelsin insallah😍
Linday Benimde son 102 çok az kaldığını hissediyorum ve bende hala ne isme karar verebildim ne de hazırlık yapabildim. Sadece bieaz kıyafet aldım. Önümüzdeki 2 ay tamamlamayi planlıyorum 🥰
GulKeskin Linday Aynen sona yaklaştık gerçekten Senin ilk bebisse bir an evvel almaya bak son zamanlar daha da agirlasabiliyor insan tabi kişiye göre değişir benim zor geçiyor da 😅🥺🥲
GulKeskin TugceRcbr Of gerçekten ilk 4 ay hiç gecmiycek sanmıştım Bulamti falan derken Şimdi diyorum ne ara 200 lerden düştük 😍 Sağlıkla gelsin insallah
turkuaz_ GulKeskin olabilir hemde daha tecrübeli oluyodur insan illaki. Bunun verdığı bi rahatlıkta var