Kızlar sizin hamileliğinizde böyle oldu mu ? Bu arada benim düşük riskim vardı 1 aydır yatıyordum rahimde kanama alanı olmuştu çok az kaldığını ve geçen hafta artık düşük tehlikem bittiğini söylediler bugünde ağrı olunca yarına randevu aldım yine bakalım ne olacak ?