Elfnr Kızlar doktorum ikili yapmayalım demıstı gelecek ay 4lü yapalım 4lü tarama testi yaptırdım muaynesi temiz cıktı ama hala testın sonucu labdan cıkmadı cok evhamlanıyorum siz yaptırdınız mı
Migrenligebe Yaptirmadim cikan sonuclar kesinlik arz etmiyor cunku, bosu bosuna bebegime stres yasatmak istemedim. Detayli ultrason yaptirdim sadece
Elfnr Migrenligebe canım bende detaylı ultrason yaptırıdım tum organlarını vs muaynesını olcumu herseyı temiz cıktı ama su kan talılı bir haftayı buluyormus onu beklemek omrumden omur goturdu