Ay kızlar ikinciler mi zormuş ya 🤦🏼♀️ ilk hamileliğim de çok zorlu bı süreçti dokuz ay yattım ama ne bu kdr bulantı ne de psikolojik sıkıntı yaşadım ilk hamileliğim tüp bebekdi mesela iğne ilaç her an korkular falan ama inanın güzelmiş bu gebeliğim kendiliğinden oldu 🥺 hamilelik de pıhtılaşmam olduğu için yine iğne ilaç kullanıyorum bu beni çok yıprattı hep kndimi şey diye düşünmüştüm normal olursa iğne ilaç olmicak. 🥺🥺 Bundan dolayı galiba şuan mesela 8-9 haftaligim karnım mosmor ignelerden ağrıyor düşük iğneleri oluyorum kalçam oyle mahvolmus öyle agriyo bulantı sık idrara çıkma sürekli bı uyku hali uyanınca da hayat sanki bitmiş hiç bir şeyin anlami yok gibi bı boşluğa düşünüyorum çok bunaldım ya