EZeynepKkAkaln İkinci çocuğu istiyorum yumurtlama dönemine göre ilerledim olma olasılığı nedir sizce bu konuda bilgisi olan var mı 😊
Efnan-77 EZeynepKkAkaln bende 2 çocuğu istiyorum denemeler başaldı 10 eylül adet zöanaım ama bakalım olucakmıyım
EZeynepKkAkaln Benimde o zaman 🫣🫣 ayy hadi inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin ilkinde çatlatma iğnesiyle hamile kalmıştım acaba bundafa aynı sorunu yasarmiyim Efnan-77