5+4 haftadayım doktor ultrasonla bakınca keseyi gördü kese 7. Haftaya uyumlu dedi ancak Yolk kesesi ve bebeği göremedi daha sonra vajinal ultrasonla bakınca da göremedi boş gebelik olabilir ama bunu söylemek için erken haftaya tekrar bakalım dedi benzer durumu yaşamış olan var mı acaba vajinalden kesin görünmesi lazımdı diye düşünüyorum bebeğin boş gebelik olma ihtimali daha yüksek geliyor o yüzden