Kızlar merhaba 32+6 haftalık gebeyim. Aralıklarla ufak ufak lekelenmelerm olmuştu ama sadece iç
Çamaşırımda sonradan hep farkettim. Muayene olduğumda doktorum akıntınla beraber oluyor görünürde teklikeli bi durumun yok demişti. Hatta krem ve fitil vermişti birazcık vajinada enfeksiyon olmuştu diye. Dünden beri yine iki üç çamaşırımda leke farkettim. Ama bariz kan gibi de değil. Gebeliğimde herşey normal riskim yok erken doğumda görünmüyor dedi doktorum. Bebeğim aşırı hareketli hiç durmuyor hep bi baskı ve vurma halinde. Benim gibi böyle yaşayan var mı. Sizce bi sıkıntı olur mu. Peçeteye gelen bişey yok dediğim gibi sadece sonradan çamaşırımda farkediyorum. Endişelendim doğrusu.