Senbibak Bugün tam 7 haftalık olduk 😊 4. 5. Haftadan beri kaşıklarımda sancı var . Doktor normal diyor aynı durumda olan var mı merak ediyorum korkuyorum sancıdan
gamze17 Senbibak evet bende 7. haftadayım regl olacakmışım gibi sancılarım oluyor benim doktorumda normal diyor
Mavikalp Senbibak benimde uzun süre devam eddi adet sancısı gibi biraz sabır geçer elbet allahın ıznıyle