Ebbrru Yasminadem Allah saglikla büyütmeyi nasip etsin canim bende sezeryan oldum kakasini yapti kismet boyleymis sukur aldim ya kucagima 🙏
HilalEraslan fatmff yaa bu sancıları çekerken suyunuz gelmiş oluyor mu? Ben daha 36 haftaya yeni girdim ama merak ediyorum da. Kimi suyum geldi diyor acil hastaneye koşuyor
fatmff HilalEraslan Benim ne nisanım ne de suyum gelmedi kuru kuru sancı çektim. Ama su gelince de en fazla 3saat içinde hastanede olunması gerektiğini duydum
HilalEraslan fatmff yani su gelmiyorsa kendi kendimize sancı takibi yapıp ona göre gitmeliyiz doktora tamam ☺️ Su geldiyse beklemeden hastane son haftalar yaklaştıkça insan daha çok düşünüyor 😅
fatmff HilalEraslan Evet kesinlikle öyle hatta sancı takibi yaparken de biraz evde cekmenizi tavsiye ederim açıklık olmayınca hastanede çok zor oluyor
Alyaipek5595 Ebbrru Allah yardımcınız olsun bende perşembe günü yatıyorum suni sancıyla tecrübelerinizi paylasirsaniz sevinirim Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
Ebbrru Nurdag evet yaptım carsamba gunu canm suni sanciyla 4 cm geldik 1.5 gunde, suyumu patlattilar hizli ilerlesin diye kakasini yaptgni farkedince riske atmak istemedi dr haftamda doldugu icin sezeryana alindim