Tubilu bebeğim iki aylık oldu çok şükür iyi. 1 gün fototerapi aldı 4-5 gün yoğun bakımda kaldı 8le taburcu olduk 3 gün sonra kan verdik 10 çıktı 3 gün sonra tekrar gittik 13 çıktı 3 gün sonra tekrar gittiğimizde artmış olsaydı tekrar yoğun bakıma girecekti ama bol emzirme ve mama takviyesiyle 3 gün sonra 7ye düştü. Sarılık değeri çok fazla yükseldiği için rop muayenesi işitme testi yapıldı organlarına bakıldı zarar görmüş mü diye. Bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. Bol bol besleyin mama ya da emzirme. Kusana kadar emzirdim mememden ayırmadım. Bir de bol ışık mümkünse güneş ışığı ama kış geliyor. Evdeki ışıkları sürekli açık bırakın.