Bugün plesentamda sorun olduğu değildi. İnşallah doktor yanılır özele kendi doktoruma gideceğim. Devlete Çokta umursamadilar 18 haftaym dusuk riski var dedi pekte aciklama yapmadi ne yapacagimi demedi detayliya git dedi pisman oldum doktor değiştirip sürekli evham yapıp gittiğime…
Habire ağladım ki değilim.