Merhaba hanımlar.Ben devlet memuruyum. 35+0 haftada doğum iznine ayrılmak istiyorum. 32+0 haftada çalışabilir izni, 35+0 da çalışamaz izni mi almam gerekiyor. İnternette böyle bir yazı okudum. Bu konuda bilgisi olan var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim🙂