gokcemeeric Merhaba Happy Mom anneleri 13+4teyim son 2 gündür kalçam belim sırtım Hatta bel boşluklarım kasıklarımda dahil her yerim ağrıyor. Üşütmedimde ağırda kaldırmıyorum. Doğal mı ? İlk gebeliğim insan tereddüt ediyor
Tuubaoz gokcemeeric doğal benimde oyleydi ama magnezyum hafifletiyor o ağrıları bide cinsiyet erkek mi
bdenerigokce gokcemeeric d vitamini baya iyi gelmişti zaten düşüktü, tavsiye ederim eğer baktırmadıysan
gokcemeeric Tuubaoz henüz belli değil 5 eylülde öğreneceğiz. 3 hafta önce doktor çıkıntı var erkek olabilir ama umutlanmayın demişti
Tuubaoz gokcemeeric erkekde genelde bel ve kalça ağrır derler benimde öyle oldu başlarda hayırlısı saglikla gelsin