Şuan ben de 8. Aya girdim lakin bende 6.ayda falandim olmuştu. Hemen nemlendirme sürüyorum öyle olunca geçiyor. Lansioh göğüs ucu kremi var bide bazen ondan sürüyorum o da iyi geliyor. Siz de almadiysaniz hemen alın bence,emzirince göğüs ucu yara olunca da çok iyi geliyormuş.