Edos123 Kızlar bugün Sağlık ocağında kan tahlili verdim t4 1.03 t3 3,75 çıktı ama doktor ilaç vermedi 2 hafta sonra tekrar ölçelim dedi sizce yüksek mi bebeğime zarar verir mi bilemedim
babylook Edos123 hayır çok yüksek degil ama hamilelikte doktorlar 2.5 olmasını öneriyor benimde yüksekti ilaçla düşürüldü🙂
Baharoloji Edos123 sağlık ocağında vermenizi tavsiye etmem ben ne zaman versem yanlış çıktı tiroit testlerinin hemen çalışılması gerekiyor sağlık ocaklarında 10.30 a kadar genelde numuneler alınıp merkez laboratuvara gönderiliyor beklediği içinde yanlış çıkabiliyor devlet hastanesinde verin normal