SARAMAZE19 canım seni çok çok iyi anlıyorum ben Suan 31 haftalığım ve hala kusuyroym alışıyorsun ..yalnız eşinin sana destek olması lazım çünkü bana da akrabaları hepsi senin elinde kusmak sen öyle alıştırmışsın kendini bebek gelişmez yazık ediyorsun kendine falan da filanda her kafadan bir ses çıkıyordu çok şükür bebeğimde iyi sadece ben fazla kilo almadım bence buda kötü bişey değil.
Kim kusmak ister Allah aşkına bir bardak suya hasrettim resmen yaa ağzımda tat falan kalmamıştı seni çok iyi anlıyorum ama ne yapalım bizimde bünyemiz böyleymiş 😔😔