Hizligonzales Zehraanuurrr bizimde bu pazar bende ne alacagima karar veremedim hatta kendine sordum valla istedigi bisey olsun diyede yok dedi hic aklıma bisey gelmio alinacak yapilacak herseyi yaptim🤦🏻
Melike_02 Zehraanuurrr sanırım en güzel hediyesini kızımızı doğurarak yapıcam hediye işinden de yırtmış olurum 😂😂 Şaka bi yana telefon alıcam senelerdir aynı telefonu kullanır
xbebegimx Zehraanuurrr her sene oldugu gibi yine ayakkabi alacagim cok cabuk eskitiyor esim o yuzden işim kolay 😃
Birikii Ben genelde hediye olarak gideceğimiz yeri ayarlıyorum o günkü yapacağımız plan bende oluyor. İhtiyacı olan herşeyi zaten günlükk hayatta alıyorum kart bende olduğu için her şeyini ben alıyorum
AslanMerak FABRİKA dan kısa keten pantolon, lagos ve ayrı bir yerden kol saati için deri kordon almıştım. Çok hoşuna gitmişti
Hasreti Zehraanuurrr güzel yemekler yaptım akşam için romantik güzel bi masa hazırladım hediye olarakta ikimizin olduğu bi fotoğraf yaptırdım duvar dekorasyonu gibi 😊
5678_ Zehraanuurrr ben hiç almadım zaten en baştan şimdiye kadar bana supriz yapıp aldığı bişey yoktur onun doğum gününü kutladım arada ona iç çamaşırı olsun şort olsun çorap olsun da almışımdir ama ondan bişey görmedim ben de niye yapim diyorum almıyorum hiç bişey