Merhaba kızlar çok şükür bende doğurdum 🥲dün gece 3 te acile giriş yaptım ağrılarım vardı hissediyordum bu sefer ama bebeğimin kalp atışlarında yavaşlama vardı o vakitler zaten çok hareket etmezdi o yüzden telaslanmadim sezeryan olabilir yatisini yapacağız dediler iki saat falan nst de bağlı kaldım bu arada bebeğimin hareketleri düzene girdi çok şükür sonra kaldırdılar eşimi yanima aldılar 🥰 sağolsun onla ağrım yokken plates yürüyüş vs. Şeyleri yaptık ağrı geldikçe de Kübra hocamızın dediği gibi nefes alışverişi yaptım ağrım ilk geldiğimde 8-9 dk aralıklarlaydi sonra 3 e düştü bu arada ilk geldiğimde 3 cm de açıklığım vardı çok yumuşak dediler ebemizin tavsiye ettiği herşeyi yaptım ondan Allah razı olsun hurma ada çayı yürüyüş masaj vs. 🤗 çok faydasını gördüğüme inanıyorum sonra 3 tane doktor geldi ikisi erkek biraz çekindim ağrılarım hafif olduğu için çenem de açık tabi 😂 erkek olmasa falan dedim kadın olan burası devlet vs. Konuştu sonra açıklığıma baktı 4 cm ama gayet iyi ilerliyor adını unuttum bişey dedi bende o ne dedim gerçek sancının muadili suni sancı çok şiddetli değil dedi bende açılmam iyi diyorsunuz lütfen suni takmayın dedim sonra başka hastaneye yönlendirebileceğini söyledi yanındaki doktorun biride başka bi odada kendi sancımi bekleyebilecigimi söyledi kabul ettim. Ama çok şükür o odaya gitmedim biraz sonra gelip tekrar nst ye bağladılar benim sancılar hafif hafif artıyor ve ıkınma hissi geliyor du daha erken olduğunu biliyordum kızlar sancı geldiğinde hep nefes egzersizi yaptım çömeldim bide sancı varken dünyalar kopuyor sanki geçti mi de hiç yokmuş gibi oluyor
Ben hep geçeceğine inandım Ayetel Kürsi fatiha inşikak abese 20. Ayeti okudum neyse doktor 9.30 gibiydi sanırım suyumu patlattı o sırada 7 cm açılmam vardı sonra kalktım yine gezdim ağrım geldikçe kalan suyumda geliyor ve ıkınma hissi artıyor du ebeler hadi çıkalım yatağa artık dediler çıktım ve doğumun kolay olması için tavsiyeler verdiler dinledim sagolsunlar çok iyilerdi 11.15 galiba saatler tutmayabilir doğurdum kızlar ıkınmak çok önemliymiş ben ıkınıyorum ama ebe daha fazla daha fazla dedikçe umudum azalıyor du hiçte azalmasına gerek yokmuş çünkü biranda bebeğimi kucağıma verdiler 🥲 sonra dünyalar benim oldu onun ağlamalarıyla… Plesanta, dikiş derken 35-40 dk ta o sürdü belki o kadar bile değil.. ister normal ister sezeryan olsun evladınıza kavustuğunuz an herşey bitiyor ☺️ doğum yapacak olan arkadaşlarıma Rabbimden kolaylık diliyorum bol dua edin ve size en iyi motive olacak kişiyi yanınızda bulundurun 🥰😘 sormak istediğiniz varsa sorabilir siniz 🤗