35 haftalık 2.gebeligim. 6.aydan itibaren vajinamda ağrı var surekli. Ara ara geçtiği oluyordu dinlendiğimde. Bugün öyle bir ağrıyor ki sanki kırılmış belden aşağısı.kalkip oturmakta zorlanıyorum. Yaşayan var mı? Doktoruma söylemiştim hersey yolunda bir sıkıntı olmadığını sadece dinlenmem gerektiğini söyledi. Ama bugün çok şiddetli ağrısı.