kızlar yarın 37 hafta olucam ama bu cinsiyet konusu benim kafamı çok karıştırıyo 15. haftalıkken erkeğe benzetmişlerdi detaylı ultrasonda kız dediler ama diyorum ki yaa erkekse çünkü detaylı ultrasondan sonra aslaa kendini göstermedi bacak arası ya boş ya kapatıyo yada çok hareket ettiği için görünmüyo detaylı ultrasona girdiğim doktor biraz sinirliydi bende biraz pimpirikliyim sadece sağlığını ve cinsiyetini sorduğum için beni azarlamıştı acaba diyorum bana gıcıklığına falaj mı kız dedi😂 ay ne biliyim ya hatta 28.29 haftalıkken özele gittim belki gösterir daha detaylı bakarlar diye ama yok göstermiyo çin takviminde erkek çıkıyo ama yaşım 23 ve aralık ayı son adet tarihim orda takvimde kız diyor ama otomatik hesaplayınca erkek diyo yüzümde asla leke falan yok göğüsümde çıktı lekeler bilmiyorum ne güzelleştim ne çirkinleştim karnımda yuvarlak kafam çok karıştı yaa bir sürü alışveriş yaptık herşey pembiş ya erkek çıkarsa 🥹 bu durumu yaşıyan varmı