nb- Kızlar e nabıza düşmüş değer normal yazıyo ama değer yok yani – yazıyo. bu yine de sonuç çıkmış olur dimi ? Daha önce yaptırdıklarımın sonucu çıkmadan listede görünmüyodu
Safiye2 nb- nb- listede gözüküyorsa sonucun çıkmıştır canım benimde o şekilde oldu doktorunda bilgi alabilirsin bende 4lu taramayı yaptırdım şuan listede gözükmüyor bile büyük bir ihtimalle yine sonucum çıkınca listede gözükür