Ebruebos Merhaba arkadaşlar kürtaj olalı 20 gün oldu ama hala beta değerim sıfırlanmadı. Sizin ne zaman sıfırlanmıştı? Kanamam da çok olmadı kürtajdan sonra 5 gün falan azar azar sonra biraz leke bitti.
Atlasss12 Ebruebos benim de 1 hafta sürdü hafif kanama sonra ben korunmasız olarak devam ettim ilişkiye bugün test yaptığımda çok çok silik çıkıyor zor gördüm yani sıfırlandı artık önceden yaptığımda daha netti
Ebruebos Atlasss12 sonraki ay bebek düşünüyorum bende korunmasız ilişki oldu beta sıfırlanmadığı için anlayamıyorum. Bi de parça mı kaldı acaba endişesi var
Atlasss12 Ebruebos doktorun mutlaka kontrol etmiştir kürtaj sonrası öyle bişey olacağını düşünmüyorum. Ben korunmasız olarak devam ediyorum testteki çizgi baya baya silik zor görünüyor 1 hafta sonra tekrar yapıcam koyulaşmaya başladığında anlarız ve 45 gün adet olmazsan
Ebruebos Atlasss12 bende de aynı durum var ama hamile değilim korunuyorum. Adet olmaya yakınımdr ondandır
Ebruebos Canım bugün adet sancısı gibi karnım ağrıyor biraz kahve leke geldi 😂 valla olsam bi rahatlayacam 35 gün oldu artık olalım