Arkadaşlar merhaba, dünden beri su gibi ishalim ve felaaket bir gaz sancısı vuruyor nefesimi kesiyor bi beş saniye kadar sonra geçiyor ama napıcam bilmiyorum var mı böyle bi şey yaşayan acile gittim salgın dediler gebeyim diye parol verdiler o kadar😔