Liyam ArzuHmdLh1 Bence güzel bi isim anlamı da cok güzel kurmayın eşinizi seslendikçe hoşunuza gider belki ☺️
Deki 4 subat son adetime gore fakat bebegim iki afta ileri gidiyormus ultrasonda 20 ocak gibi gozukuyor bakalim hayirlisi insallah
Brlgry Deki Benimde tahmini tarih 4 Şubat ve bebek 2 hafta kadar önden gidiyor ama doktorum önden gitmesi Doğumu erkene çekmez demişti sezeryan hariç 🤷♀️
Deki Brlgry ikimiz de ayni buyuk ihtimal sezeryan olur demek ki hayirlisi insallah kolaylikla kurtuluruz :)
arbustoo Muhammedamine amine bazı ultrasonlar tarih girmezse doktor kağıtta çıkartmıyor ben de bakmıştım bulamadım ama hesaplama programları var ordan bakabilirsiniz @Liyam
Muhammedamine arbustoo olabilir evet ama doktorun girmesi lazım arkadaşı bilgilendirmesi lazım tahmini doğum tarihiyle ilgili insan merak ediyor haliyle 🤷♀️🤗
Liyam arbustoo Programdan takip ediyorum da doktorum hiçbi bilgi vermedi onu söylemek istedim Etrafımda tanıdıklar var yeni hamile kaldıklarında doktoları tahmini bi yorum yapmışlar tarih Hakkında demekki doktora göre değişiyo Yine de tesekkür ederim ☺️🙏🏼
arbustoo Liyam olsun canım birdahakine sen sorarsın değişir tabi doktordan doktora. hayırlısıyla inşallah