Mlke987 Bakın siz gelen sütü göremezsiniz. Bol bol emzirin ten teması yapın. Tabiki açlıktan aglatmayin bebeği mama verin ama siz bol bol emzirin. O ağız sütü denen süt ona yeterli gelicektir midesi çok çok küçük çünkü. 1 dk emer bırakır yorulur siz emzirin gelicek stres yapmayın 🥰 Ben de çok üzülüyodum gelmicek sandım ama emdikçe o ilk sütler geldi yavaş yavaş şeffaf bı sıvı sarımsı