Benim ıkıncı hamılelıgım suan bu hamılelıgımde 1.20 çıktı daha sonra bır hafta sonra sonuç nasıl oldu bulmuyorum 00.2 çıkmıştı hatta hastaneyı dava etmeyı düşünmedim değil hamıle degılkm sandım çünkü sonra test aldım bı baktım hamıleyım 431 e yükselmiş yanı yukselebılır ablamda 1.20 ıle hamıle olduğunu öğrendi yok dediler 1.20 dedıler sonrasında yükseldi hıc olmasa 0.100 çıkardı