Rabiakkan Gebe polikliniğine gidiyorsanız, Kürşad hoca hem deneyimli hem çok ilgilidir.. Tuğba Ağbaldan da memnun kalmıştım.. Sonra Perinatolojiye transfer olduk, orası da çok iyi. Sürekli aciline filan gidiyorum, acilinde de hiç tersleme/azarlanma yaşamadım. Doğumu da orda istiyorum Allah nasip ederse 🤗