birhamilelikgunlugu Selamlar herkese gebelikte diş ağrısı çekiyorum doktorum devlet hastanesinde 4 aydan önce kesinlikle işlem olmaz diyor, ama dayanılmayacak bir ağrım var çürük dişimde. Sizlerde yaşadınız mı , çözüm olarak ne önerirsiniz?
birhamilelikgunlugu 123oznr kusuruma bakma guzelım yeni gördüm ınanır mısın :( migren tası var ya mentollü dışardan ağrıyan dışımın üstüne sürdüm yanağıma yaktığı için ağrısını aldı sayılır. Ayrıca ılık tuzlu su yaptım gargara rabbim acını dindirsin inşallah geçti benim
123oznr birhamilelikgunlugu çok şükür amin inşallah geçer benim de doktora gitsem mi diye düşünüyorum ama korkuyorum bebeğe zararı olur mu diye Allahım size de bir daha göstermesin
Feyzanr41 123oznr benımde agrıyordu 2 gun agrı cektım en son sarımdagı ezdım pamukla dısıme koydum 10 dk beklettım bı kac saat sonra tekrar yaptım gectı sonra bı deneyın ıstersneız
123oznr Feyzanr41 dün çok ağlıyordu bu gün ağrı yok inşallah tekrar ağrıtmaz ağrıtsa deneyeceğim ama duam bir daha ağrımaması üzerine