Emily-36 Ayımdayım hafif rengini kırmak için boyadım. Ama içim içimi yiyor. Hamilelikte kaşını boyayan var mı?
birhamilelikgunlugu Emily-36 genelde 4. Aydan sonra saç boyama, kaş açma gibi işlemler kuaförler tarafından bile sağlanıyor. Bende boyamıyorum suanda 9 haftalığım. Doktorlara kalsa oje sürmek, makyaj yapmak ve saç boyamak çok tavsiye edilmiyor. Bence için rahat olsun 🥹
Emily-36 birhamilelikgunlugu Sağlıkla gelsin inşallah canım senin de dikkat etmen gerekiyor kendine daha çok yeni bebişin 🥰
Emily-36 Ay kimyasal olduğu için kana karışıyor o yüzden bilemedim sonradan aklıma geldi bazen hamile olduğumu unutuyorum😔
birhamilelikgunlugu Emily-36 evet kuzum hiççç sorma diş yapım genetik olarak zaten kronik agrılıdır bebekle beraber daha da coştular bugün artık gargara ve dışardan soğuk pres yaramadı az önce parol içtim yerleri tırmalıyorum o derece 🥲 dün doktora gittim guvenlı aralık 2. Trimester dedi o yüzden işlem de yapılamıyor. Çok korkuyorum ama napayım mecbur kaldım
Emily-36 birhamilelikgunlugu Ben de aynı şeyi yaşadım diş ve kulak ağrısı berbattı. Çok zor seni çok iyi anlıyorum. Antibiyotik çok kullandım ben de dayanılacak gibi olmuyor gerçekten Allah yardımcın olsun canım bebişin iyi olsunda seninle birlikte inşallah canım 🙏🏻🫶🏻