Bebek düşünüyorum bi kaç gün önce 2-3 kere aralıkla kahve leke geldi benden adetim bittikten sonraki hafta şuan doktorum yumurta takibi yapıyor , adetimden sonra gittiğimde bana sağ tarafta yumurta olduğunu söyledi ama adet sonrası yumurtalar dökülür o döllenmeyi bekleyen yumurta sanırım şuan da da kasılmalarım oluyor ani sancı gibi yarın kontrolüm var yine içim içime sığmadı yazmak istedim başınıza böyle birşey geldi mi hamile olabilir miyim 🥲