busraok Banada aynısını dediler sen bakma kimseye. Sanki insan bile bile tuz yiymde ödemim olsun şişeyim der mi. Beni de sinir etmişlerdi yok yüzün şişti yok ayağın şişti morelimi bozuyorlardı.
Çalıştığın için dediğin gibi oturma kaynaklı olabilir. Ne çok otur ne çok dolan. Kan dolaşımın olsun aralarda yürü. O düzeliyor benim düzeldi 28 yada 29 haftada. 🥰
Ayaklarını uzatman lazım, salınık durunca kan aşağıya toplanıyor. Allahım sağlık versin ikinizede inşallah çalıştığın için artık eve gidince uzanabilirsin