😂benim beğenip istediğim anex 5bin tl civarında fakat bi kaç sene kullanacağı için gerek YÖK da yani sonuçta 😂travel sistem Bebek arabaları zaten artık daha konforlu ve tercih ediliyor.Pier cardin arkadaşım almış güzel .internette albebek var ama internetten alışveriş yapmak tarzım değil 😂 Kraft 😂ay bende baya baktım ama daha zamanım olduğundan kararsızım.e bebekte ve Bebeks de çok güzel arabalar vardı ordan alacağım büyük ihtimal en fazla 1200 tl