Caglali Ovulasyon testi 2 çizgi çıkar zaten canım Önemli olan 2. Çizginin koyulaşması ve koyulugun azalması ki bu yumurtanın çatlaması oluyor Senin yumurtan çatlamış
Cicekkk35 Caglali aa ben yumurltama dısında tek çizgi olur zannediyorum. Geçen ay öyle olmustu yumurtlama günü çift cizgi oldu. Ondan sonra yapmadım hiç. Hatta çatlamam olmıyor mu acaba diye düşündüm
Caglali Cicekkk35 Yok canım hep çift çizgi çıkar. Çizgi kop koyu çıkıp ertesi gün siliklesirse yumurtan çatlamış demektir. O gün ilişkiye girmen gerekir
Caglali Cicekkk35 ben hiç ovulasyon yapmadim. Ovulasyon testi yapmayı bıraktım. Sadece akintimdan anlıyorum ovu olduğu bu ay 1 gün arayla ilişkiye girdik bakalım güzel Sonic aliriz
Caglali Cicekkk35 o yumurtanın olgunlaşmasından dolayı Ve catladigi zaman akıntı az gelmeye başlıyor ya da kesiliyor ben öyle biliyorum