Kızlar benim belim vücut oranıma göre çok incedir basemlerim geniş ama belim incecik o yüzden hep aldığım kıyafetleri bele oturan almışımdır ve ya aldıktan sonra ekstra daraltmışımdır. Şimdi kiyafetlerimin hiçbiri olmuyo daha 11 haftaya geçmedim bile. Bide külotlarımda sıkıyo. Şimdi ben napıcam diye düşünüyorum çalışan kadınım işe gidiyorum kıyafet almak zorundayımda karnımda büyümeye devaç edicek o zaman ne giyicem diye düşünüyorum siz ne yaptınız? Acaba baya büyükmü alsam oda çirkin olur kaldım böyle