yenibirannis Ebru2403 Bnmde bası ve karın çevresi 1 hafta öndeydi ama Dr iri bi bebek oldğunu söyledi geriliktense ileri olması daha iyimiş
BurcuSTopsakal Ebru2403 Bütün çapları 1 hafta ileri, ac yani karın/göğüs çapı 2 hafta ileri bizim de… Benimki hafif yüksek olan şekerimdendi.. Hiçbir sıkıntı olmadı, sadece birazcık tosun kızım 😬 geriliktense ileri olması daha iyi..
mervemurat16 Ebru2403 benimkininde kafası 1 hafta ileride doktor normal demişti öyle ileride olması.Sanırım haftasına görede kilolu biraz ben ilk başta korkup bayağı araştırmıştım 2 hafta ileri geri olması sınırmış normal deniliyor.
Ebru2403 yenibirannis benim doktorum hiç böyle olumlum konuşmuyor tedirgin etti beni şekerden olabilir önemli mi sorum felan diye
Mummumlilo Benim kızımda iri baya karın çevresi geniş sorun değil deddi doktor ama normal doğum istitorum umarım sorun olmaz
yenibirannis Ebru2403 bazı Dr lar korkutup tedirgin etmeye bayılıyo canm benm ilk Dr öyleydi bana neler neler demişti