Kızlar bişey danışıcam size 24+2 oldum karnım bu ay artık belirginleşti bebeğimin hareketleri çok aşşada en son muayenede de kafası kasık bölgemdeydi ondan önceki gittiğimde de öyleydi yani tekmeleri falan hep alt bölgemde. Çevreme sordum çoğu kişi kızlar genelde allta oluyo erkekler yukarda oluyo dediler hatta annem bile sende öyleydin kafan alttaydı senin abimin kafası hep yukardaymış benim cinsiyet erkek ama ilk kız demişti doktor sonra erkek dedi kafam karışık kime söylesem kızlar altta hissediliyo diyolar 😂