Herkese meraba 34+5 günlük hamileyim ama sütüm çok fazla şimdiden gelmeye başladı internetten baktığımda doğumdan önce sağıp buzlukta sütü saklayıp doğduktan sonrasında bebeğe verebilirsiniz diye bi yazı okudum sütüm de durmuyo gelip duruyo napmam gerekiyo bilgisi olan var mı acaba