ilaydakaya-21 Merhaba gebelik testi pozitif ama kan verdi arkdsm 155 beta çıktı negatife yaziyodu bi yalnslk olablrmi
myangelson ilaydakaya-21 hamilesin değer referans aralığı dışında olduğu için kırmızı renk gözüküyordur. Fotoğraf olarak atar mısın
Yazmelegi_ ilaydakaya-21 refens aralığı dışında olduğu içindir eğer elinizde değerin görüntüsü varsa atabilirseniz bakarız