Tugba3434 Kızlar söylemesi ayıp 13+4 gebeyim ama bu son 3 gündür kabızım korkuyorum bebeğime biley olur diye 😢 birde belimde hafif ağrı var 😅😰
Gul__yildiz Tugba3434 sabahları kuru kayısı üstüne 1-2 bardak su için yada probiyotik kullanabilirsiniz.
MinnakAnnee Tugba3434 benim de ilk 6 7 haftalarda oyleydi canim bol bol sivi tuket mercimek corbasi ic kabak yemegi ye iyi gelir 😊
Anneadayiii Tugba3434 benn hamile kalana kadar kabızlık ne bilmezdim ama maalesef bol bol yaşamaya başladım ama korkmayın bol meyve ve sıvı tüketmeye çalışın 😊