alleynagg18 Arkadaşlar serklaj olup 18 haftada falan böyle batma gibi hisseden var mı serklajlıyken neler yaşadınız
Hnd3535 alleynagg18 merhaba ben 14.haftada oldum ilk haftalarım cok güzeldi ama galiba bebek büyüdükçe rahimde çok hissediyorum yani batma değilde orada bişey olduğunu yattığımda hissediyorum ayakta sıkıntım yok. Şuan 19+4üm doktorumda normal diyor sizinkide normal olduğunu düşünüyorum Kötü kokulu akıntınız yoksa kanamanız yoksa şiddetli ağrınız yoksa benm doktorum hep normal karşılıyor
alleynagg18 Hnd3535 hiç öyle bi durumum yok gaz sıkışması var o bazen ağrı yapıyor bide kabızlık problemi olduğu zaman ağrım oluyor bebek hareketini ufak tefek hissediyorum progestan kullanıyorum sol tarafta rahimde batma hissediyorum
Busenn01 Canım Allah yardımcın olsun 14.de attırdım şuan 36 haftalığım ama neler geldi geçti.inşallah sorunsuz atlatırsın. Eğer 1 hafta daha dayanırsa 37 de fikişimi alacak doktor. Normal doğum planladığımız için. Ama sezeryen yaptırırsan sezeryanla beraber alıyotlarmış
alleynagg18 Busenn01 valla şuan doğum planı falan yapamıyorum bir an önce diyorum Allah’ım izniyle 30uncu haftaları bi görelim diyorum
Sara-2007 Busenn01 bende 31haftayim.16dan dikisliyim korku,stres.,erken doğum kotkusu yasayarak geldim bu gunlere ama stres en buyuk zararmiş İyi dusunun rabbim kolayliklar vetiyor Dua ediyorum 35 haftaya kadar gideyim
Sara-2007 alleynagg18 doktorunuza danisin ben qaz icin ilaç aliyorum cunki qazda kislama verebilir kabizlik bile
Hnd3535 alleynagg18 o batma hissi büyüdükçede olacak diyorlar korkulcak bişey olduğunu sanmıyorum inşallah güzel haftaları görürüz
Busenn01 alleynagg18 görürsün merak etme Allah’ın izniyle. Çok derin hunileşmeler 0.7 ye düşen rahim ağzı rakamları atlattım ben geçiyor.moral bozmadan dinlenerek atlatacaksın. Kolaylıklar diliyorum
Busenn01 alleynagg18 alleynagg18 inan ben sürekli ediyorum.çok zor günler geçirdim.çok ağlayarak doktordan geldim.ne yaşadığınızı çok çok iyi anlıyorum.28 i görsem 1kilo olsa korkum geçer derdim.geçmiyor hep korkuyorsunuz ne zaman ki 2 kilo dediler biraz rahatladım. Allah kimsenin emeğini boş çıkarmasın
Sara-2007 alleynagg18 doktorum bana qaz olunca şişlik yapiyor,ve eyer kisalman varsa dikiş varsa zarar demisdi.birde kabizlikda zararlı .her doktor farkli konusuyor tani ama ben qaz ucun ve kabiz olmamak icin ilac kullaniyorum.surekli yatdigim icin bagisaklarda tenbellesiyor
Hnd3535 alpmomm_ yani önlem amaçlı olanlar için sürekli yatmakta gerek yok diyor doktorlar ama tabikide korkumuza hala yatıyoruz ben 14.haftamda serklaj oldum ama korkuyorum ağrılarım olunca. Ben hiç iş yapmıyorum yemekleri temizliği kayınvalidem yada annem o gün kim varsa o yapıyor ay ay dönüşümlü bakıyorlar bana. Arada balkonda bahcede oturduğum oluyor ama yok avm gezeyim yok market pazar geziyim gibi şeyler olmuyor bebeğe bişey olmasın diye yatıp duruyorum halilye.daha 19+4 günlük oldum çokta haftam ilerlemedi aslında inşallah güzel haftaları görürüm tek duam o bebeğim sağlıklı olsun her türlü ağrıya katlanılıyor