Flyyy Merhabalar yoğun kahverengi kanamam var.Normalde kalmıyorum cok fazla hiç bu kadar olmammıstı.Normal mi basına gelen var mı?
bukizanne Flyyy 3 haftadır kanamam mevcut benimde ama kese etrafında kanama alanım var ondan dolayı iğne ve ilaca devam ediyorum